24 March, 2008

Kek Lapis

Kek Lapis lagii..balas dendam sebab yang buat kat previous entry..mcm garing sket. Kali ni buat..huhhuuuu sronotttttttttt...cuma lapisan paling bawah tu jerr yang mcm lain sikit dari yang lain.

Saya pun tak tahu laa apa nama kek lapis ni..agaknye ala2 Kek Lapis Betawi kot, sebab takde kaler maler..and saya tambah rempah kek!! selama seminggu ni..saya buat kek lapis semua takde nama. Main buat jerr ikut basic resepi Dayang bagi, then tukar perasa & color. Main lapis jerr ikut perasaan...syok sendiri la kata kannn hahahahaha

3 comments:

Dianne said...

tahniah shamen,mmg kene dgn cover bwh dia tu,swk nyer trademark

Shafidah Shamen said...

sayang..tinkiuuu..mmuahhh!

Cik Siti Wan Kembang said...

comelll dah kemas..siap ada ukiran ala-ala sarawak lagi tuh.. kagum lah dgn korang niii