25 September, 2008

Tag Dari Ela

Ela bagi keje...saje la tuuu yerrr, kacau je kita nak buat kuih raya tauuu!! heeehee
  • link to your tagger and post these rules on your blog
  • share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird
  • tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs (tak 7 pun takpe)
  • let them know they're tagged by leaving a comment on their blog

  • Kereta - Saya suka kereta saya sendiri. Buruk pun takpe. Like now..kereta merah ku ituuu...kalau saya out from sydney for few days..rasa macam rinduuu sangat kat si merah!
  • Kasut - Dulu masa zaman muda2..suka beli kasut color maler. Sekarang ni kalau diingat-ingat balik perangai dulu2 tuuu..rasa malu sendiri. Rasa membazir pun ye jugakk. Sekarang ni saya suka pakai kasut yang tutup seluruh kaki, ala2 macam boot. And lagi satu...kalau saya pakai kasut..mesti nak stokin :D haaaaa tang stokin niii..saya suka yang color maler & corak2 gakssss..cute!
  • Majalah - Saya suka majalah masak2 of coz!
  • Melancong - Sape tak suka kan...saya pun suka!
  • Gambar - Kami kalau pi melancong ke mana2..kami suka sangat amik gambar. Agaknyerr setakat ni..ntah berapa ribu gambar dahh yang kami simpan, semua in softcopy. Malas nak print..pasalnyerr..nanti balik Malaysia malas nak mengangkut. Sampai Malaysia nanti baru print out :D
  • Jeans - Walaupun 3-4 jeans...tapi saya suka yang satu tu jer! so asyik laaaa pakai yang satu tu! :D
  • Handphone - Buat masa sekarang ni saya pakai nokia. Model apa ntah saya pun dah tak ingat, sebab saya beli 4 tahun yang lepas. Lepas ni..kalau saya nak beli handphone, saya nak beli yang tak banyak features..setakat call & sms je kan..yang lain2 tu bukan guna sangat pun..so pikir2 balik..takyah laaa yang canggih manggih. heeeeee

sape lakkkk laaaa saya nak tag ni ekkkk.. :D wajib ker..? nanti ehh saya pi jenjalan rumah sesape..kalau sape lum dapat tag ni..saya bagi. :D

No comments: