14 February, 2009

Tag

Hmmmm kena tag lagik! sib baik hari ni mood baik. Sib baik ko Nor..! And sib baik gambar budak tecit niii, kalau gambar akuu..tak kuasaaa aku nak tayang kat sinii heheheeee

Budak tecit ni, kitorang panggil dia Eric, kadang2 family panggil dia 'Coco'. Dia sendiri pun sebut nama dia 'Coco', ntah mana dia dapat nama tu agaknyerr. Nama penuh dia Mohd Eric Iskandar. My nephew from my brother. Saaayanggg sangat kat dia. Ni gambar masa February 06, sekarang ni dah besar dahh diaa.. masuk 4 tahun dahh 10 January yang lepas.
  1. Go to your photos folder in your computer.
  2. Go to the 6th folder of photos.
  3. Go to the 6th picture in that folder.
  4. Put the picture on your blog and description of it.
  5. Invite six friends to join the challenge.
  6. Link them in your blog and let them know they have been challenged. - Nak kena tag org lain jugak kerr???? hmmmm jeng jeng jengg...
  • Lily - waa linduuu sama luu laaaa..itu sebab wa tag lu!
  • Suzi - dia ni rasanyerr tgh busy sebab baru pindah rumah, tak kira.na tag jugak! hehee
  • Masz - hohoooo tayang gambar toys baru yerr...nahhh amik keje nihh :D
  • Edazman - Lama betul tak nampak dia niii
  • Cik Mat - dia ni kan busy memanjang..biar dia bertambah busy!
  • IU - comeiii daughter diaa...mintak2 terkenan!

3 comments:

iu @ wid.ayu said...

tin..tin... kak..
tag da siappp..!!
hehh!
dapat adiah ape ni..??
bg manggis sebiji tu pun jadilaaa...

;p

iu

Shafidah Shamen said...

iu..macihhhhhh..pi amik manggis kat atas tu giiii :D amik semuaaa :D

Cik Kham & Co said...

ok pit!misi ko success..hurmm...camtulah...sekali sekala kena layan TAG aku....huhuhuuu..syg ko..muahhhh...