05 April, 2011

I'm back!!

Ya Allah, banyak nye sawang!! Nak sapu sawang jap!! Banyak lagi keje nak kena buat niihhh, rumah dah lama kena tinggal ler kata kan..nyapu, ngemop..ubah perabot mana yang patut..(kalau rajin lerrr) ;)) Ngemas-ngemas je nii...tak tahu lerr berapa kerap blog ni akan di-update lepas ni. Bergantung kepada tahap kemalasan tuan punya blog. Timakasih pada kawan2 yang masih lagi datang menjengok..ada jugak yang ingat kat saya yerr...sayang u all!

6 comments:

Ummi said...

Assalamualaikum Fida...muaaaaaahhhhh! Rindu banget dah ni...cepat2 kemas...pastu tayangan perdana resepi2 tu cepat2 eh! Akak tunggu....(*melangut dah kat tangga ni...nak bukak tudung saji..hehee)

Shafidah Shamen said...

wa'alaikumussalam kak ummi...

Amboihhh..dah melangut kat tangga...nak kena jamu jugakkk niiihhh! hehehehe

Thanks yer kak ummi...bertambah semangat saya nak berblog semulaa nihh. Jap nak nyapu japp ehhh :D

Sari Yusa Ibrahim said...

guna vacumlah.. lagi cepat.. hek3

Sally said...

dah lama tunggu!!..dah lenguh tangan ni tongkat dagu..

CT Delima said...

Assalamulaikum fida

lamanya tak keudara sampai terbatuk2 dok tersedut banyak habuk ni.. hehehe. mana menghilang ni, lama juga tak nampak resipi2 dari fida :)

Yat Maria said...

Salam Fida

wahhhhh sudah kembali!! lama dok tunggu punya tunggu punya tunggu!heheh..nyways gd that u're back lah...nanti masak sedap2 eh..