05 May, 2008

Tag dari Kak E

Nak siapkan tag kak E bagi..lama dahh dia surh buat..tapi hari ni baru sempat. Sorry ehh kak E :)
  1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
  2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
  3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
  4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog

Saya dah tak tahu nak tag sape pulak lepas niii..sape2 kat blog nii..kalau nak buat..silakan lah yerr.. wokeyy..ini 7 facts about me :)

  1. I will be online on my Yahoo masengger day & night. 7 days a week :)
  2. Bila dah dapat internet...susah nak quit!! melekat depan pc :D
  3. I like cooking & sewing
  4. Jenis takleh diam2 dok umah..tiap2 hari mesti nak keluar! kalau hari tak keje pun..mesti nak keluar :)
  5. Me & husband got same habit in eating..we eat mostly chicken across the week! We don't like fish!!
  6. I never wear my baju kurung going to work, even while i'm in Malaysia. For me baju kurung is for Hari raya, org kawin & kenduri/gathering :)
  7. Cepat naik hanginnnn...wooooooo ini bahaya wooo, dengan guaaa..kenati hati2..hehehehe

No comments: