10 August, 2008

Tom Kha Ghai

hhahhaaa nama dia 'Tom Kha Gai'..tapi dalam gambar saya letak nama dia terbalik. Bantai le labuuu..malas hakuu nak membetulkan semulaaaaa..taramm je laaa.

Lately, saya addicted to this lauk. Sejak2 busy je ni..selalu dok pi makan kat kedai thai, asik laaaa order lauk ni..hmmm takleh jadi! I tried & google, jumpa pun resepinye! huhuuu taste like heaven! Cuba tgk resepi kat sini.

1 comment:

iu @ wid.ayu said...

mcm besh aje..tp kiter x pernah makan lagi..

kdg2 kalu p makan kat kdai thai kt sni ada masakan tu nama dia.. prag prig.. mcm paprik ..tp sedap lagi kot.. pastu sotong masak dgn santan. letak rebung.. atau ganti udang..

nk tanya ada x resepi masakan ni.. ehehehe..mana tau .. pernah try makan or wat ke.. kongsi la.. slalu nk makan je benda ni ..tp x mampu lah nk ke restoren ni sokmo.. mhl...nk masak sdiri x reti plak resipi dia..huhuhu