10 February, 2009

Bubur Ca-cha


  • Readymade ca-cha (i boiled in separate pot - till tender)
  • In other pot, i boiled sweet potato till tender. Add in some sago pearls. Let them cook.
  • When it ready, i added prepared ca-cha into sweet potato pot.
  • I added some canned corn kernels.
  • I poured in coconut cream and palm sugar (to taste). Salt to taste.

4 comments:

Mummy HS said...

ala fida.. td kat supermarket dah pegang2 dah cha cha tu.. tp letak balik sbb nampak mcm dah lama.. berhabuk... teringin nye nak makan.. kena cari ni..hehe...

Zue Murphy said...

Kak zu pun buat bubur cha cha letak pisang sekali.

Shafidah Shamen said...

hehehehhee hana..kena pi carikkk tu, kita pun dah lamaaaa sangat nak makan, tapi takde org jual kat sini. Tetiba rezeki datang menggolek..ada lakkk org bagi ca-cha tuu, murah kan rezeki org tuu..amiinnn :D

Kak zu, ye lahh kakk, mcm tak terfikir nak letak pisang. Dulu2 mak buat letak pisang, lagi sedapp kannn :D

Siti @ nurie said...

shafidah...siti tumpang lalu yerk..minta izin add link kat blog siti...