16 November, 2009

Kuih Bakar

Kuih Bakar, recipe for Jaoyee myresepi. I like it! Super duper easy and yummy!

4 comments:

Chik Mi said...

ambidah ghajennya mommy ni.dah lama tak buat kuih bengkang ni,nyum nyum nyum

Shafidah Shamen said...

mimi,

bukan rajin lahhh :D
ni gambar yang mmg dah ada kat my c drive, masa dalam pantang hari tu buat, tak pun masa sibuk2 ngemas nak hantr balik barang hari tu. skrg ni rehat dulu masak2, sebab dah takde dapur :( tapi masa lakk banyak terluang. Tu yang mengepos entry nihhh :D

MamaFaMi said...

Memang sedap kuih ni...

Shafidah Shamen said...

mamafami,

yum yum kann :D